• пн-пт: з 8:30 до 18:00
  • сб: вихідний
  • нд: вихідний

    Допомога (FAQ)

    Часті питання

    Що таке VIN-код і де його знайти? VIN-код – це унікальний код транспортного засобу, який складається з 17 символів. У ньому представлена ​​інформація про виробника та характеристики транспортного засобу. У VIN-код вказаний у техпаспорті або його можна побачити на нероз'ємних складових кузова, шасі та спеціальних номерних табличках.

    Не можу додзвонитися, всі лінії зайняті. Що робити? Не хвилюйтеся, достатньо зателефонувати нам один раз, щоб ми зафіксували ваш номер телефону. Протягом півгодини ми вам обов'язково передзвонимо.

    Співробітник СТО сказав, що запчастина, яку я у вас купив, не підходить до мого автомобіля. Що робити? У такому разі вам потрібно з'ясувати, у чому може бути причина:

    • Спочатку переконайтеся, чи сходяться артикули запчастини на упаковці та на самій деталі (вони повинні збігатися);
    • Попросіть співробітник СТО пояснити, чому запчастина не підходить вашому автомобілю;
    • Або переконаєтеся самі, чим придбана деталь відрізняється від тієї, яка до цього була встановлена ​​у вашому автомобілі;
    • Зателефонуйте нам за номером (050) 106 60 66 або (096) 106 60 66 і підкажіть нам, що саме не підходить і чому.
    • Ми завжди надамо об'єктивну інформацію та гарантуємо повернення або обмін товару.

    Як зробити замовлення в неробочий час? Можливі два варіанти:

    • Ви можете зателефонувати нам, після чого наша програма зафіксує номер телефону. Наступного ранку з 8-30 до 10-00 менеджер зв'яжеться з вами і підбере все необхідне.
    • Ви можете оформити замовлення на сайті через кошик і наступного ранку з 8-30 до 10-00 менеджер обов'язково зв'яжеться з вами для підтвердження актуальності замовлення.

    Як дізнатися номер декларації (ТТН) після замовлення? Близько 18:00 в день відправки посилки вам прийде смс із номером ТТН, щоб ви могли відстежити його на сайті компанії Нова Пошта.

    Чи можна повернути або обміняти товар? Ви можете повернути чи обміняти товар.
    Як це зробити, дивіться у розділі «Повернення та обмін»

    Чи можуть ваші фахівці по телефону підібрати та порадити запчастини на мій автомобіль? Так. Наберіть нас за телефоном (050) 106 60 66 або (096) 106 60 66. Якщо лінії будуть зайняті, ми вам обов'язково передзвонимо.
    Вам необхідно буде повідомити менеджеру марку, модель, рік випуску, тип кузова, об'єм двигуна, а також VIN-код автомобіля для правильного підбору автозапчастин.

    Куди можна звернутися, щоб висловити свої пропозиції та зауваження щодо роботи інтернет магазину Авто7 та його співробітників? Якщо ви не отримали номер ТТН і ваше замовлення не прибуло на пошту, довго обслуговують або виникла інша неприємна ситуація – телефонуйте (066) 621 21 91 або пишіть у зручний для вас менеджер viber або telegram.

    Корзина
    Оформити замовлення
    Оформити замовлення
    Купити в 1 клик

    modal dismiss
    "Свій кабінет" наразі не працює
    modal dismiss
    Вкажіть свій номер і ми вам передзвонимо
    Передзвоніть мені